Godmorgon kära läsare!

Dagen inleddes med en lugn jogg istället för power walk. Var sugen på det så jag körde. Kommer dock inte svika mitt träningsschema för det! Det blev 7,8 km på 50 min så det var lugnt och skönt. Solen värmde tom i ryggen!

Joel tentar nu på morgonen, håll tummarna! Sedan pluggar han väl till 4-tiden. Sedan är det fredagskväll! Det blir kanske inte så mycket lyxmys över det hela men vi ska ta det lungt iaf!

Vi handlade ju igår (vilket annars brukar vara ett av vårt största nöje:) Det kanske låter patetiskt men det är trevligt att handla, planera inför veckan och helgen med mera! Det är faktiskt så att sedan vi flyttade till LInköping sommaren 2006 så har vi nog handlat kanske 2 eller 3 gånger själva. Annars handlar vi alltid tillsammans. Så är det.


Idag så tänkte jag städa lite inför helgen (vi åker ju hem på måndag) och så ska jag till stallet som vanligt.  De säger att det ska bli varmt här idag med men jag tvivlar, ingen högsommarvärme direkt! 

Ikväll har vi två val: Vi har bestämt att kolla på film och vi kan se 1) Catch me if you can eller 2) Prinsen och jag. Vi väljer mellan romantik eller typ äventyr/komedi. Om jag gissar rätt blir det nog DiCaprio eftersom det är mest fart i den. Men man vet aldrig.

Nu ska jag inte på nyhetskanalen och kolla in 200 meters loppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0