J* cykel!

Hurtig som bara den satte jag mig på cykeln påväg till stallet. 10 km senare med 5 km kvar, så trillar hela trampgrejen av igen! Hur otur kan man ha?? Det var ju så att den tidigare trillade av men Joel lagade den. Jag har ju cyklat flera gånger efter det men just nu så verkade det passande för den att pajja igen. Så jag hade två val; 1) Gå 10 km hem eller 2) Gå 5 km till stallet och försöka laga den. En mutter hade dessutom trillat av. Ni kan ju tänka er hur jag känner för cykeln nu! Ytterligare ett pass som jag verkligen försökt motivera mig till och som slutar illa. Det är tråkigt när det blir såhär.. suck. Men det blev iaf 10 km cykling och 5 km promenad. Gick fort eftersom jag var så himla arg. Tur att jag har Joel, han ska försöka hitta nån mutter! Har ni några bra tips på hur jag kan motivera cyklingen?


Jag gick till stallet och när jag ridit insåg jag att den inte fanns någon mutter som passade i jängorna (eller stavas det med g) Jaja iaf så Joel kom och hämtade mig efter att allt var klart. Vilken dag!

Grillan var iallafall duktig och klarade av att ha mig på ryggen, även fast jag var lite irriterad---




Min lille gullehäst!



Okej allihopa, nu är det dags för packning: Här kommer listan



Det är mycket som ska med! Vi kommer försöka tänka fjällen-packning i några väskor och vanlig-packning i andra. Vi åker hem till Karlstad imorgon och sedan ska jag jobba hos pappa på tisdag. Sedan far vi till FUNÄSDALEN OCH RAMUNDBERGET på onsdag morgon. Vi kommer stanna till söndag så då blir det inget bloggande. Ni får vänta spännt på bilder med mera! Det finns många vandringsleder att välja mellan och jag skulle tippa på att vi går ca 2 mil varje dag. Men vi tar minst 2 fikapauser och 1 matpaus :D Det ska vara trevligt också!

Ni kan inte förstå vad mycket jag längtar efter detta, nu hoppas vi bara på fint väder (eller iallafall uppehåll)


Eftersom Joel fick åka och hämta mig så stannar han hemma och pluggar de sista timmarna. Eftersom vi bor i en tvåa är vi i samma rum och det ser ut som han pluggar på bra! Men bra plugg kräver kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0