Kväll och trött i benen

Dagen har avslutats i soffan efter en power walk på 7,8 km samt stall+ridning. Nu ska det bli jätteskönt att sova!

Imorgon ska jag och Joel köpa födelsedagspresent till vårt underbara lilla gudbarn Astrid. Vi ska fira henne uppe i fjällen, så det blir mysigt.


Joel och jag satt och jämförde våra löpresultat från augusti 2008. Visade sig att jag förbättrat min tid på 7,8 km stäckan från ca medel 52-54 min till nuvarande 44-45 min. Helt sjukt! Blev jätteglad när jag såg det!

Nu ska jag glädjas över detta och försöka sova. Har kommit in i en gå i sömnen period igen och inatt var jag uppe och letade efter Loka bakom fotäljen flera gånger... är så himla trött på morgonen när det är såhär. Hoppas jag sover inatt.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0