Måndag och löpning

Uuu vad stolt jag är över mig själv! Gav mig ut och sprang tjugo över sju idag! Väldigt nöjd! Har kommit på att det är lite lättare att springa på morgonen. Inte lika mycket stress, ingen tidspress och dessutom känslan av att vara hurtig och pigg!

Just nu fokuserar jag på att hitta mer motivation till löpningen, vill inte att det ska gå så tungt. Det är inte kroppen utan huvudet som säger ifrån. Därför satsar jag inte på några tider eftersom det gör att jag blir stressad med mera.
Dock så fick jag en väldigt bra tid idag och dessutom en bra känsla. Nice!!

Distans: 8,10 km
Tid: 45,67 min
Tempo : 5.41 min/km
Medelpuls: 165
Kcal: 516




Idag så blir det inte så mycket nytt...håller fortfarande på att sortera papper medmera. Ska till stallet nu snart och sen blir det lite tvätt och dammsugning.


Kommentarer
Postat av: Flingan

Härlig blogg du har :) Håller med dig, när motivationen tryter brukar det funka bra att bara springa på känn utan press. Imponerande med en bra tid iallafall!

2009-08-17 @ 11:27:43
URL: http://livelifelikeflingan.blogspot.com
Postat av: Ing-Mari

Bra att du tränar upp din kondition. Risken är stor att du får släpa din svärmor över stock och sten till fjällets topp.

2009-08-17 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0