Morgonträning!

Idag är schemat ganska tight eftersom vi åker hem till Karlstad idag. Jag ska hinna med mycket innan klockan 2.

Därför blev det en löptur på morgonen. Jag gick ut med tankena tt jag inte skulle titta på klockan utan bara löpa på. Jag hade grym träningsvärk i armarna efter spinningen igår och kände mig lite ur form. När jag började springa var det dock jättelätt och då, som jag nämnt tidigare, släpper mycket av mina "psykiska" spänningar och jag kunde kämpa på utan att vara rädd för att bli trött och omotiverad.

Jag tog det väldigt lungt fram tills 4 km ungefär. Då drog jag på lite mer och den sista kilometern så gasade jag rejält. Blev faktiskt en bra tid så nu är jag nöjd, nyduschad och redo för frukost!

Distans: 7.78 km
Tid: 44:00 min
Medeltempo: 5:39 min/km
Medlepuls: 152
Kcal: 507

Ja, det var faktiskt en av de bästa tiderna på denna distans...Vad framåt det går nu!
07.28 träningsvärk!!


8.15 Svettigt med trött hund


HUnd 2 vill också vara med...


FRUKOST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0