Nu är det slut på vecka, det är dags för fredagsmys!!

Lika fint väder idag! Hoppas ni andra också har så fint väder! Båda hundarna ligger i solen och myser (inomhus alltså). Att ligga ute nu blir lite för varmt för dem. Stina och jag har varit ute och power walkat och fått lite sol på oss ändå.

Igår så var vi och handlade och sedan bakade jag kakorna och här kommer bilder som jag utlovat:



Det blev en vanlig sockerkaka och min kladdkaka med blockchoklad. MUMS! Dock måste ni lyssna på det här: Jag åt ingenting varken av smet eller kaka! Det är så himla duktigt gjort av mig. Tänkte tillbaka, det hade jag aldrig klarat för några år sedan! Iallafall; dessa kakor bjöd jag på när jag var hos Joels släkt förra gången. Skillnaden var att jag hade blåbär i sockerkakan. Den fick högsta betyg av lillkusinen Alice och det är bra betyg det ;)



Nu ska jag förbereda för min träningsledigadag! Jag ska börja packa för campingturen för Joel slutar redan klockan 14 på fredagar. Vi har dock ändrat destination, det blir istället Kinda Kanal närmare bestämt Hovetorpsslussarna. Det ska bli jättekul att hitta på något bara Joel och jag och hundarna! Så nu är det bäst jag sätter igång och packar! Klockan är ju snart tolv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0