Nu är helgen snart slut....

Då var helgen snart slut men vi har hunnit med mycket idag! Cykelturen vart 34 km och vi badade som lovat vid Bergsslussar. Det var jättefint och väldigt svalkande! Här kommer en bild med de cyklande fantasterna:



Mysigt med sol....Tycker alla som inte ser våra ryggar... :) Aningens röda. Första badet idag dock! Himla nöjd! Snart är ju faktiskt sommaren över!

Imorgon är det strikt matintag som gäller! Helgen har inte varit så jätteonyttig men vi har ätit mycket och ofta! Idag blev det tillcohmed fika eftersom pappa o Berit kom på besök. Ojojoj! Som tur var kan jag räkna med Joel som förbarmade sig över vetelängden som var kvar, annars hade jag nog ätit av den imorgon...

För att göra upp med spökena som kom efter att vi hade fikat så tog jag mig i kragen och körde träningsdvd:n och följde upp det med en power walk på 4,5 km. Det var skönt, bra jobbat!

Så imorgon är det vecka igen..känns skönt!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0