Onsdag redan!!

Igår var vi på bio och såg the Ugly truth; den var tokrolig och lite romantiskt. Både jag och Joel tyckte den var bra och värd att vara uppe till halv tolv för!


Idag är det dags för ett löppass i snabbregi. Jag hoppas få en bra tid men vädret är inte det roligaste. Regn och blåst, suck!
Idag få nog Grillan ledigt och imorn hoppas jag att jag ska cykla dit. Flyttade passet från igår eftersom det var så himla dåligt väder. Man behöver ju inte ta kål på motivationen riktigt än. Hur motiverar ni er?

Efter lunch måste jag till universitetet och kopiera några papper, ska även hälsa på Joel och hans kompisar. Hoppas det har slutat regna tills dess! Riktigt så här mycket regnar det inte, men nära!




Bild från semester i Karlstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0