Payback-time!

Eftersom jag blev så sur på mitt misslyckade cykelpass gled jag in på gymmet och grabbade tag i en spinningcykel. Cyklade i 50 min med intervaller. Riktigt jobbigt och riktigt ROLIGT! Skönt att själv kunna bestämma hur jobbigt det ska vara. Jag blir väldigt peppad av det och ger ännu mer när jag känner att jag klarar det jag vill!

10 min uppvärmning
35 min intervaller: stå upp 30 sek sitta ner 60 sek.
5 min nedvarvning


Jag är helt slut men nöjd!

Nu väntar packning och tillverkande av den sista matlådan inför fjällen. Här kommer lite bilder som jag peppar mig med:



Det är helt sjukt att Sverige faktiskt ser ut såhär! Man skulle kunna tro att man är på Nya Zeeland eller något! Fantastiskt! Jag uppmanar alla som inte varit norr om Sälen under sommarhalvåret att faktiskt ta sig i kragen och upptäcka vårt land...innan man lägger massa pengar och förstör vår värld genom att flyga till andra länder.


Kommentarer
Postat av: Flingan

Otroligt vackra bilder:)



Gött att trampa ur ilska iform av svettig träning!

2009-08-23 @ 19:56:38
URL: http://livelifelikeflingan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0