Regn och ursch!

Jo, nu har regnet kommit till LInköping. Efter gårdagens stora åkssmällar har nu kylan lagt sig och det är bara 15 grader ute. Men Joel och jag gick upp ändå. Tjugo över sju var Stina o jag ute och power walkade. Känns skönt att jag fått in rythmen igen!

Igår var Joel o jag ute o sprang sent, runt åtta. Det var TUNGT TUNGT TUNGT! Det var kvaft, regningt och mörkt. Men vi tog oss runt 7.8 på 45 minuter. Kändes bra när det var gjort. Det var en sån där dag som det kändes som man var den mest otränade löparen i spåret. Tur att vi inte mötte så många andra motionärer. Min skor har börjat forma sig efter mig och de börjar kännas bättre. Hade lite skavsår i början men det beror nog också på mina hårda fötter.

Imorgon ska jag springa 5,2 i snabbare takt. Hoppas jag kan ligga runt 25 minuter. Jag har vår superklocka Garmin att kontrollera tiden med. Förmodligen något av Joels o mitt bästa inköp! Förutom Loketok förstås. 



Idag blir det hemmagym och ytterligare power walk som träning. Det blir efter maten tror jag. För ni vet; vältränad på bara 25 minuter ;)


Jag har redan varit i stallet idag och ridit i regnet. Grillan var nöjd efteråt av två anledningar. 1) för att han var färdigtränad och 2) för att han fick det här av Hanna super-Goding:




Det är ett supercoolt fleecetäcke med dödskallar på :)
HIHI :) Grillan blev så nöjd. Tills det började klia. Då ville han ut och äta gräs istället.



NU nöjd häst igen!




Ikväll ska äntligen bio-kvällen bli av!! Det ska bli så mysigt.  Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snygga skor =) Vore toppen med någon som hjälper till att hålla lite koll på mig så att jag inte äter naturgodis ;D Haha. Påminn mig gärna!

2009-08-11 @ 15:50:07
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Carolina

Tack Ebba! Skorna är väldigt bra i dämpning o känsla!

2009-08-11 @ 17:48:18
URL: http://cepoumeij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0