SEG cykling blev bättre med tiden

Jag sms:ade tillochmed till Joel: Måste jag cykla idag? Kan jag inte gå en timme istället?

Så omotiverad var jag. Men när jag hade klätt på mig träningskläderna släppte det och jag tänkte att det inte såg så blåsigt ut ändå... Det var blåsigt. Efter 4 km tänkte jag tillbaka på att jag bestämt att jag ska hitta tillbaka till motivationen istället för att pressa mig. Så jag vände vid 5km och då släppte såklart blåsten. Helt plötsligt (inte konstigt nog) så blev det lite roligare. Det är mycket mer motiverande att själv bestämma hur mycket man vill pressa sig! Nu kunde jag jobba lite stående för att jag ville det, inte för att det blåste motvind.

Så jag tog en extra sväng och var faktiskt ganska nöjd när jag kom hem. Bra pass.

Cykel

Distans:13,15 km
Tid: 38,16 min
Medeltempo: 2o,6 km/h
Medelpuls: 127
Kcal: 344

 


 Nu har vi ätit och jag har hemmagymmat
. Det var lite jobbigt idag, varmt och svettigt!



Loka var asjobbig och var ivägen hela tiden. SUck! Nu ska vi iväg till stallet och handla inför fjällen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0