16/2 Valpkurs

Idag har vi varit på vår första valpkursträff! Det var jättekul med många roliga hundar. Bäst gillar vi nog Herman som är en Sankt Bernard. Han lever sitt eget sköna liv och man vill bara vara som han. Vi var sammanlagt 9 stycken. Vi var ute så Loka tyckte att det blev lite kallt men hon klarade det bra ändå!

Vi tränade på dutt i handflatan, ett första steg till inkallning. Vi tränade även på att passera de andra hundarna och bibehålla fokus. Loka var duktig och vi ska träna på ytterligare inkallning till nästa vecka. Längtar redan!

Stina-fina låg i bilen och smaskade på ett ben, vi fick låna eluttag så värmaren gick i bilen. Hon var i himmlen.

Hemma hos vår ledare Anita fanns hennes två ursöta hundar som idag hade sällskap av Gits lilla bebis, . Den är så söt!

Nu ligger Loka i sin korg och sover och Stina och husse är ute och springer. Stina måste ju få lite uppmärksamhet också.



Kommentarer
Postat av: ing-mari

Va kul att läsa. Hur ska jag hinna jobba ?

Kram från mig

2009-02-17 @ 08:20:25
Postat av: Ing-Mari

Va kul att läsa. Hur ska jag hinna jobba ?

Kram från mig

2009-02-17 @ 08:24:36
Postat av: Gilla

Hej Där!



Super-bra! Nu hänger man ju med i ert och hundarnas liv! Kanske skall fundera på att börja blogga själv ....



//Gilla

2009-02-17 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0