Lördag

Har haft ganska tråkigt väder här idag...mulet.

"The swedish people are very depressed, thats because it's mulet" - Tiffany Persson

Vi har inte gjort så mycket idag, varit på coop och köpt kronärtskockor till ikväll. Min kompis Marina kommer hem från Malmö ikväll och hon ska äta här så då tänkte vi lyxa till det lite. Till efterrätt får det bli fruktsallad.
Joel går på Gillas spår och dricker öl medan jag o Marina tar lättdricka. Någon måste kontrollera tillställningen.

Igår när vi var ute så var ju Loka i vanlig ordning lite överallt. När jag gick runt kom plötsligt nästan 20 kg hund rakt in i min fotled. Tänkte inte så mycket på det då men idag när den är svullen och öm kan man ju tänka att leder eller senor eller muskler inte mår så bra av en chockkrock. Så jag försöker ta det lugnt med tigerbalsam.

Vi var u hundparken förut så att Stina skulle få springa lite. Men eftersom både Loka o Stina främst vill nosa så står de mest still. Vi passade på att träna inkallning. Det går bra om inget stör. Längtar till hundkursen på måndag, det ska bli så roligt. Vi ska träna på inkallning och nej.

Vi längtar hem till Karlstad, kommer ju inte förän i slutet av mars. En månad kvar...

Hoppas alla hade en bra fredag med god mat. Vi får se om vi orkar se Petra Mede ikväll. Blir stressad bara jag hör hennes röst. Var är Kristian Luuk?


Kommentarer
Postat av: kicki fohlin-svensson

Kul med en ny blogg, hittade hit från Frittföljs hemsida.

Härlig och busig hund ni har!

Vi kanske ses framöver på någon aktivitet / Kicki

2009-03-07 @ 07:33:47
URL: http://kickifohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0