Lördag fortsättning...

Jaha då var vi äntligen nedslagna i  soffan efter en lång ute dag. Det har varit toppenväder och  det var kul på Omberg.  Vi gick väl ca 8 km; glömde klockan  av någon konstig anledning.  Vi utgick från en udde och vandrade upp till något som kallas Västra väggar. Det var väldigt fint och ganska högt, 172 möh (tror jag). Där åt vi mat och sedan vandrade vi mot bilen. Då började det ösregna men det var lungt eftersom vi snart var hemma.

Vi tog svängen förbi stallet och här kommer lite bilder på Grillan, hehe



Kliar lite. Kul häst...



Efter stallet så var det dags för löptur. Eftersom jag fortfarande kände mig lite stel i kroppen (vet inte om det är någon liten bacill eller något) så tog vi 7,8. Det blev en jättebra tid: 41,47 min! Jag har inte hunnit kolla om det är min bästa än men det är absolut bland det bästa. Kul!



Nu har vi precis ätit (överbliven god sallad från igår (fetaost och avokado)) och nu blir det scrubsmaraton hela kvällen!

Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0