Morgonrutiner

Nu är jag tillbaka i morgonrutiner med power walk och grötfrukost. Känns skönt att vara i ordning igen. Dock har jag lite tvätt kvar att ta hand om men det hinner jag under dagen.

Stina var taggad för morgonpromenad, tror nog forfarande det finns chans att vi ska se renar fortfarande.


Igår var vi ute och sprang en kort runda. Både Joel och jag var lite urform för dagen poch tog det lungt. Blev 5,2 an på 30 minuter. Lungt och skönt.

Hittade ett fint kort på mig o Loka dagen innan vi åkte till Funäsdalen, hon växer verkligen nu. I början av oktober blir hon 1 år och då väntar snart höftleds- och armbågsröntgen.




Nu ska jag uppdatera veckans träningsschema; jag ska försöka lägga in en lite längre löpning på lördag. Vi kanske kan försöka ta oss någonstans över 10 km. Vore en utmaning!



Kommentarer
Postat av: Gilla

Kul att se bilder från fjällen!

2009-09-01 @ 13:37:31
Postat av: Molly

vilka fina hundar! är det en rhodesian ridgeback på den ena bilden?! :)



du får ha en fortsatt bra dag.

2009-09-01 @ 15:43:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0