Nöjd

Börjar faktiskt bli van att klockan ringer tidigt på morgonen. Man vänjer sig. NU känner jag mig nöjd. Snart ätit klart frukost och redan hunnit varit ute och gått. Men sånt hinner man om man går om 05.20.

Igår gjorde jag mitt snabbaste kortpass; 24:58 på 5,2 km. Jag är väldigt nöjd!!

Idag jobbar jag och sedan är det stall som vnaligt. Dock ska ajg faktiskt vara social i kväll. Har lovat några tjejor från mitt hegljobb att följa med ut en sväng. Dock måste jag vara hemma senast nio, annars orkar jag aldrig gå upp!

Hoppas ni får en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bravo! Härligt sprungit. Alltid kul att slå rekord på en runda=)

2009-09-15 @ 17:09:36
URL: http://www.tutto-bianco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0