Piggekott vs Stina

När Stina o jag var ute imorse träffade vi Piggekott igelkott. Hon/han vägrade flytta sig från vägen och jag fick nästan bära Stina förbi...hon är ganska jaktfixerad och har specialserat sig på piggekottar. Kan ifs bero på att vi har tokmånga runt vårt hus!

Nu ska jag snart till jobbet o efter det och stallet ska jag träffa min kompis o hennes barn. Ska bli jättekul, har inte sett dem sedan juni!

Hoppas ni får en bra dag!

Ps Håll tummarna för min lillebror idag....han ska på intervju!


Kommentarer
Postat av: Marit Frödin

Finns det något som Stina inte jagar? Jag har dock efter vår fjällenresa ändrat min uppfattning om Stina, hon är en mycket tålmodig hund :)



Jag har annars varit lite småhängig och förkyld. Vad var det du sa när vattnet silade mellan tårna i våra skor: "Det är sådant här man blev förkyld av".



Trist eftersom danskurserna började förra veckan. Skulle ha prövat på många olika kurser för att se vilka jag skulle gå men orkade inte, så den här veckan måste jag bestämma mig utan att ha provat.



Nu ska jag stänga ner datorn här och gå hem. Jobbar hemifrån under eftermiddagen men ska först ta en långtur med Rassel Trassel.



Ha det

2009-09-08 @ 11:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0