Pust och stön!

När jag kom hem från jobbet och stallet sa Joel: nu springer vi innan middagen. Och jag visste inners inne at det var en bra ide men det kändes fortfarande väldigt tungt. Jag hade redan fått träningsvärk efter gymmandet igår och visste att benen skulle vara tunga.

Men nu när man är nyduschad och fräsh och väntar på att ens underbara karl ska servera maten så känns det rätt bra!

Distans: 10 km
Tid: 55 min
Medelpuls 155
kcal: 606


Så är helt plötsligt klockan bara 17.20 och vi har hela kvällen kvar. Vi ska nog ta en tur med hundarna vid sju och sedan är det snart läggdax. Imorgon ska jag gå på morgonen (faktiskt också för Stinas skull) och då måste jag upp sådär toktidigt. Klockan tio måste jag vara i säng!

Vet någon av er hur det är när någon tar ens bild som man har publicerat på internet typ salusajt? Äger man då inte längre sin bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0