Torsdagen lider mot sitt slut, men vilken dag!

Ni som läser här har kanske märkt att det blivit lite färre inlägg. Så kommer det tyvärr fortskrida eftersom jag jobbar ganska mycket nu. Dock blir det uppdateringar morgon o kvällstid istället!

Idag har vi hunnit med mycket, trots detta spöregn som härjat i Lkp!


Efter jobbet åkte jag hem och där väntade en rosa fin överraskning till mig! Joel har köpt en ny kalender åt mig, alldeles rosa och med jättemycket skrivplats för varje dag! Tack älskling!

Efter att vi ätit och varit en runda på stan så åkte vi till stallet. Grizzly spenderar sin första natt efter sommarbetet inne i stallet inatt. Han var märkbart irriterad över bristen på gräs. Men han reder sig nog.

På vägen hem stannade vi vid elljusspåret och gick en runda. Loka var alldeles förstörd pga av regnet och sprang nästan ihopkrupen. Kunde tyvärr inte ta kort på detta eftersom det just ösregnade!


Påvägen hem så köpte jag MåBra's nya tidning eftersom det fanns med en ny "DVD-träningsskiva" från  Woxnerud. Gillar hennes första så nu tänkte jag testa den andra. Jag har bestämt att skippa gymkort denna termin eftersom jag inte kommer ha tid efter jobb och stall o två hundar. Hemmagymma passar mig så otroligt bra!

Har nu avslutat första passet med cd 2 och var ganska nöjd. Båda styrkeintervallerna var mycket roligare och mer fartfyllda än på första cd:n. Dock var det mer pulsjobb i den första så jag kombossar dessa två  så blir det nog super.


Nu måste jag sova för imorgon står klockan på 05.00.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0