Vecka 37 redan!

Veckorna går tokfort! Det är redan 37... snart bara 10 veckor kvar till jul. Jag längtar på ett sätt efter höst; tjocka tröjor, tofflor, halsdukar o vinterjackor. Dock så innebär det även; totalt mörker, iskalla löptursstarter och förfrysningsskador i fingrar i stallet. Jag får klä mig bättre iår tror jag, med den inställningen!


Idag blir det jobb och stall. Sedan ska jag o Joel till TeamSportia och tillsist löptur innan kvällen.

Fylld dag!

Ingen morgonpromenad idag dock, tar det sedan istället. Vi kom inte i säng förän efter tolv igår och då fungerar det inte för mig att gå upp vid fem. Vi såg på IceAge 2 och jag tyckte det var den bästa av dem alla! Så otroligt roliga "vid-sidan-av-karaktärer"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0